«تصمیم جمعی» مهمترین اولویت در اجرای  برنامه های شورای شهر یزد است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای شهر یزد با اشاره به حضور افراد از گروه های مختلف در شورای شهر یزد گفت: تصمیم جمعی در شورا مهمترین اولویت در اجرای برنامه های شورای شهر یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر پنجم یزد امروز (1 شهریور) در اولین روز کاری شورای شهر یزد در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت:سه ماه از رای مردم به شورا گذشته است که حرکات مختلفی را در این زمینه داشته ایم و جلسات مختلف گروهی و شخصی و بازدیدها و برنامه های مختلفی داشته ایم.

 

وی افزود: حدود 40 نفر را به منظور انتخاب شهردار یزد انتخاب کردیم و بعد از جمع آوری اطلاعات در زمان مشخص رای گیری شد و پس از گرفتن برنامه و مصاحبه 10 نفر را به عنوان اعضای نهایی انتخاب کردیم و در پایان نیز با بررسی شرایط هم اکنون دو نفر را به عنوان نفرات اصلی هستند و و تا چند روز آینده شهردار نیز انتخاب می شود.

 

رئیس شورای شهر پنجم یزد خاطرنشان کرد: سرپرست شهرداری نیز در جمع شورا بحث شد و سه نفر به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند که با رای گیری نیز امینی مقدم انتخاب شد و تا الان نیز برداشت ما بر اساس قانون است و در صورتی که علمی غیر قانونی انجام شود حتما ما به آن تمکین می کنیم.

 

سفید تصریح کرد: ما به اتفاق آرا با وجود نظرات مختلف برای هیات رئیسه شورا رای گیری کردیم و هیات رئیسه بر اساس انتخاب خود مسئولیت های مختلف را ارائه کردند.

 

وی ادامه داد:ما در شورا قرار داریم که هر فردی نظر خود را ارائه کند و در هر تصمیمی که جمع تصویب کردند همگی از آن حمایت کنیم .

 

رئیس شورای شهرپنجم یزد گفت:ما خوشحال می شویم که رسانه ها ما را نقد کنند اما درخواست داریم که نقد دلسوزانه و مشفقانه و در جهت حل باشد و به هر نحوی تخریب در آن نباشد.

 

سفید بیان کرد:امروز باید انتقاد را جدی بگیریم و پیگیری باشیم ولی از تخریب و مانع توسعه شدن به جدی بپرهیزیم.

کد خبر 650953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha