«فرهنگ شهر یزد» کلید واژه شورای شهر جدید یزد

خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به تاکید اعضای جدی این شورا بر فرهنگ گفت: فرهنگ و فرهنگ سازی مناسب شهری به عنوان کلید واژه شورای شهر جدید یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن عباسی هرفته، سخنگوی شورای شهر یزد امروز (1 شهریور) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: بزرگترین سرمایه ما در این مدت چهار سال عمر شورا اعتماد مردم است و بر دشواری این امانت بزرگ واقف هستیم.

 

وی افزود: امانتداری مهمترین وظیفه ما در شورا است که سعی داریم از تمام داشته های یزد و یزدی ها با تمام قوا حفظ کنیم و نسل آینده را وارثان داشته های این شهر بدانیم.

 

سخنگوی شورای شهر یزد تصریح کرد: شورای پنجم کلید واژه خود را فرهنگ در شهر یزد می داند و باور داریم که مسائل شهر از طریق فرهنگی حل می شود و نباید صرفا جنبه کاربردی در آن بدانیم و لذا نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

 

عباسی گفت: شورای شهر به واسطه نهادی که بستر سازی می کند تا آداب خوب شهروندی تقویت شود وظیفه فرهنگ سازی دارد و رسانه ها در این حوزه مهمترین عاملی هستند که فارغ از هر گونه تعارفات به ما کمک کنند تا در مسیر خود در ارتقا و احیای فرهنگ ایرانی گام برداریم.

 

وی افزود: یزد یکی از خواستگاه های قابل احترام فرهنگ ایرانی و اسلامی است و نکته نوید بخش در آن نیز پیگیری و قابل احیا بودن این فرهنگ است.

 

سخنگوی شورای شهر یزد ادامه داد: ما بسیار امیدواریم که با کمک رسانه ها با همراهی مردم در شهر جریان فرهنگی ایجاد کنیم تا راه خود را پیدا کند و نحوه هزینه بودجه ها را بررسی کنیم.

 

عباسی بیان کرد: رسانه ها یار دوازدهم شورا است و به نحوی ما نیازمند رسانه منتقد و راهنما هستیم.

 

وی ادامه داد: اولین انتصاب ما سخنگو و رابط رسانه ای است که این نشانه حسن نیت است تا همکاری حداکثری را داشته باشند.

 

عباسی در پایان گفت: ما باید برای اعتلای یزد و یزدی تلاش کنیم و از هر کاری در این راه دریغ نکنیم.

 

کد خبر 650955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha