اعضای بدن جنگلبان گیلانی حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشید

خبرگزاری شبستان: اعضای بدن زنده یاد موسی حیایی جنگلبان گیلانی حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، با رضایت خانواده زنده یاد موسی حیایی اعضای بدن این جنگلبان گیلانی به بیماران نیازمند اهدا شد.

 

این مدافع حریم جنگل که روز شنبه ( ۲۸ مرداد) به همراه همکاران سبز پوش خود در حین برگشت از ماموریت دچار حادثه رانندگی شده و به شدت مصدوم شده بود علی‌رغم تلاش کادر پزشکی و درمانی بیمارستان فاطمی شهرستان اردبیل دچار مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده بزرگوارش اعضای بدنش توانست زندگی مجددی به ۷ بیمار نیازمند ببخشد.

 

پیکر این پاسدار طبیعت و محافظ انفال الهی جمعه ( ۳ شهریور) پس از اقامه نماز جمعه باشکوه بندر آستارا توسط مردم همیشه در صحنه و مقامات لشکری و کشوری استان گیلان و آستارا و همکاران این عزیز سفرکرده تا آرامگاه ابدی وی تشییع شده و در کنار دو همکار دیگر خود به خاک سپرده می‌شود.

 

گفتنی است، در حادثه دلخراش شنبه ( ۲۸ مرداد) دو تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرزی بندر آستارا زنده یاد شهروز شریفیان و زنده یاد جلیل فرازی مقدم در دم جان به جان آفرین تسلیم کردند و مرحوم موسی حیاتی علی‌رغم تمامی تلاش های کادر پزشکی در بیمارستان فاطمی شهرستان اردبیل  به رحمت حق شتافت.

کد خبر 651182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha