برگزاری گسترده نماز عید غدیر

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد مردمی ایام غدیریه، با تاکید بر زنده نگاه داشتن و ترویج سنن الهی در این ایام از برگزاری گسترده نماز عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‎الاسلام عباس شواخی دبیر ستاد مردمی ایام غدیریه، شب گذشته(5شهریور) در همایش شعائر ایام غدیریه که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد، با اشاره به برنامه های ایام غدیریه گفت: همگانی کردن برنامه های مذهبی در این ایام از جمله فعالیت های ستاد است.

 

وی با اشاره به حضور آحاد مردم، موسسات و هیئت ها در برگزاری برنامه های ایام غدیریه گفت: این ستاد تمام تلاش خود را برای مردمی برگزار شدن این مراسم به کار گرفته است.

 

دبیر ستاد مردمی ایام غدیریه، زنده نگاه داشتن و ترویج سنن الهی در این ایام را از جمله مهمترین برنامه‎های ستاد دانست و گفت: نماز عید غدیر قرار است به صورت گسترده برگزار شود.

 

وی به برگزاری کاروان بزرگ شادی اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور هیئت‎های مذهبی در شهرهای مختلف برگزار می‎شود تا الگوی شادی مذهبی ترویج شود.

 

حجت‎الاسلام  شواخی گفت: این کاروان شاد غدیر با حضور هیئات بزرگ در شهرها شکل می‎گیرد و سعی می شود که حرکتی بدون معصیت انجام شود به خوبی نشر پیدا کند.

 

دبیر ستاد مردمی ایام غدیریه،با تاکید بر جهانی کردن این جریان گفت: در این ایام برنامه های مختلفی از جمله احیای مباهله را خواهیم داشت.

کد خبر 651848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha