نشست « سنگرهای آسمانی» با حضور فعالان کانون های مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست « سنگرهای آسمانی» با موضوع « کار فرهنگی، بایدها و نبایدها» با حضور فعالان کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست « سنگرهای آسمانی» با موضوع « کار فرهنگی، بایدها و نبایدها» شب گذشته (7 شهریور) با حضور فعالان کانون های مساجد استان یزد در محل کانون عروج یزد برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری، عضو مرکز سیره شهدا و تفحص قم با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در مساجد گفت: امروز به منظور احیای کارکردهای مساجد باید برنامه داشته باشیم.

 

وی افزود: ما به راحتی با کسب اطلاعات میتوانیم فلسفه فعالیت های دینی را به صورت علمی نیز برای جوانان تبیین کنیم و به نحوی جوانان را جذب کنیم.

 

عضو مرکز سیره شهدا و تفحص قم بیان کرد: پیاده کردن الگوهای مناسب برای جذب جوانان بسیار با اهمیت است و فعالان فرهنگی می توانند در مساجد با ارائه الگوهای فرهنگی و به کارگیری جوانان در زمینه مسجد طراز اسلامی گام بردارند.

 

حجت الاسلام میرعلی اکبری ادامه داد: ما به برکت خون شهدا و شکنجه هایی که شهدا تحمل کردند به این جا رسیده ایم و باید برای ادامه راه آنها نیز برنامه ریزی داشته باشیم.

کد خبر 652369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha