اعزام بيش از ٧٠٠ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در دهه ولایت

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، از اعزام ۷۲۹ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان همدان در دهه ولایت خبرداد.

حجت الاسلام داوود عباسی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: در ایام دهه ولایت، 729 نفر مُبلغ اعم از روحانیون مستقر، بومی و اعزامی در شهرها، بخش ها و روستاها به فعالیت تبلیغی از عید قربان تا عید غدیر خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه غدیر دارای جایگاه والایی است، افزود: دهه ولایت فرصتی بسیار مغتنم برای تبیین محتوای غدیر است و بنابراین شناخت و معرفت عموم مردم به این امر مهم باید تقویت شود.

 

وی تصریح کرد: روحانیون اعزامی در مساجد و هئیات مذهبی در خصوص ترویج فرهنگ دینی، اهمیت ولایتمداری، حفظ سنن اسلامی، شعار سال، انقلابی گری، جهاد، رعایت شئونات اسلامی به سخنرانی می پردازند.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: 584 نفر مبلغ و 145 نفر مبلغه به بیان ارزش های اسلامی در دهه ولایت در بین عموم مردم به سخنرانی می پردازند.

 

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی و... از اهم برنامه های جشن عید غدیر در هئیات و مساجد استان است.

 

وی گفت: مبلغان دینی علاوه بر سخنرانی و بیان سیره و روش زندگی ائمه اطهار (ع) به سوالات و شبهات مردم در زمینه های دینی و اعتقادی پاسخ می دهند.

 

کد خبر 653508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha