کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: کارآفرینان پیشگامان عرصه کار، تولید، نوآوری و تحول در جامعه هستند.

محمد تقی آبایی هزاوه، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ایجاد اشتغال و کار آفرینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برگزاری این جشنواره راهی برای ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در کار آفرینان، ایجاد رقابت سالم و تقدیر از کارآفرین است.

 

وی با بیان اینکه کارآفرینی کار بسیار مهمی است افزود: برنامه ریزی و سیاستگذاری در زمینه توسعه و ترویج این مهم از الزامات برنامه های مختلف توسعه اقتصادی استان است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی وظیفه همه دستگاه ها است، ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

آبایی کارآفرینان را پیشگامان نوآوری و تحول در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این افراد از طریق تشخیص فرصت ها ارزش آفرینی کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب وکار وپویایی برای اقتصاد کشور به همراه می آورند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب آنان در جهت پیشرفت و توسعه و بهبود فضای کسب و کار در استان یکی از اقدامات مهم در زمینه الگوسازی برای جوانان و ترویج و توسعه کارآفرینی در کشور است، افزود: این جشنواره می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد انگیزه کار و تلاش در افراد به ویژه کارآفرینان باشد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جشنواره کارآفرینان برتر استان مرکزی می تواند زمینه های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند.

 

وی این جشنواره را فرصت مناسبی برای گردهمایی و ارتباط کارآفرینان با یکدیگر دانست و ادامه داد: در این دیدار و گردهمایی کارآفرینان می توانند تجارب موفق خود را با جامعه درمیان گذاشته، از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان جامعه باشند.

 

آبایی تشکیل کانون کارآفرینی در استان با حضور کارآفرینان برتر استانی و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی را از دستاوردهای جشنواره کارآفرینان برتر دانست و خاطر نشان کرد: این جشنواره نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در استان به همراه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان و واجدین شرایط می توانند تا ۱۱ مهر ۱۳۹۶ به سایتwww.karafarinanebartar.ir   برای ثبت نام مراجعه کنند، ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یا ادارات شهرستان ها نیز مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 654859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha