امضای ۵ وزیر و یا تایید مجلس موجب مرتفع شدن مشکلات شهرک  انصارالمهدی جیرفت می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مرتفع شدن مشکلات شهرک انصارالمهدی جیرفت از طریق امضای پنج وزیر و یا تایید مجلس امکان پذیر است.

یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز ( 23 شهریور ) به خبرنگار شبستان گفت: خدمت به خلق قطع یقین در اولویت همه برنامه های ما قرار دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

 

وی افزود: وجود یکسری مشکلات در شهرک انصارالمهدی جیرفت، موجب رنجش خاطر اهالی این شهرک شده است لذا تلاش داریم از طریق راه های قانونی مشکلات این شهرک را مرتفع کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: تنها راه قانونی برطرف شدن مشکلات شهرک انصار المهدی جیرفت مستقل شدن این شهرک و الحاق آن به شهر است.

 

به گفته وی الحاق شدن شهرک انصارالمهدی خود یک فرایند دارد که باید طی شود و این امر یا باید به امضای 5 وزیر برسد و یا اینکه مورد تایید مجلس قرار بگیرد تا شاهد مرتفع شدن مشکلات شهرک انصارالمهدی جیرفت باشیم.

 

گفتنی است پس از واگذار کردن زمین های شهرک انصار المهدی جیرفت به مردم و ساخت و ساز مسکونی آن، مراجع قانونی مدعی شده اند که این زمین ها شرایط تغییر کاربری را ندارد در نتیجه خدمات قابل قبولی به اهالی این شهرک ارائه نمی شود.

 

کد خبر 655558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha