سکوت منفعت طلبانه جوامع بین المللی در برابر کشتار مسلمانان میانمار

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت خرم آباد، کشتارمسلمانان میانمار را جاهلیت مدرن نامید و گفت: سکوت امروز جوامع بین المللی، براساس منفعت طلبی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، امروز(23 شهریور) در خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن سکوت جوامع بین المللی در برابر کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار، گفت: امروز جوامع پرمدعای بین المللی جهانیان در برابر کشتار مسلمانان سکوتی معنا دار دارند.

 

وی کشتار وحشیانه مسلمانان را نماد جاهلیت مدرن دانست و افزود: مردم مسلمان میانمار قربانی سکوت جوامع بین المللی هستند.

 

حجت الاسلام متقی نیا، همچنین با اشاره به اقدامات تروریستی و کشتار مسلمان در کشورهای سوریه، بحرین، یمن و عراق، بیان کرد: این توطئه دشمنان با هدف کشتار مسلمانان و جلوگیری از رشد جمعیت آنان انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سکوت جوامع بین المللی در برابر کشتار مسلمانان براساس منفعت طلبی است.

 

حجت الاسلام متقی نیا، تصریح کرد: امروز رژیم فاسد آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیستی و وهابیت با محوریت نفت ائتلاف کرده اند.

 

صیانت از خانواده مهم ترین گام در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

 

امام جمعه موقت خرم آباد، در ادامه با اشاره به آسیب هاب اجتماعی، بیان کرد: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن ارزش های چون خانواده و ارزش های اخلاقی و اعتقادی در جامعه هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، ابراز کرد: نهادینه کردن ارزش های دینی و اخلاقی و همچنین صیانت از کانون خانواده مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام متقی نیا، با اشاره به نقش خانواده در تربیت صحیح فرزندان، افزود: صیانت از کانون خانواده مهم ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.


خطیب موقت جمعه خرم آباد، خاطرنشان کرد: ضروری است نهادهای فرهنگی و اجرایی با برنامه ریزی مناسب جهت حفاظت از نهاد خانواده در برابر آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در قالب برنامه های ماهواره ای و با بهره گیری از فضای اینترنت و فضای مجازی دسیسه خانواده گریزی را در سر می پرواند.

 

حجت الاسلام متقی نیا، افزود:دشمنن تلاش می کند با بی ارزش جلوه دادن نهاد خانواده، فرهنگ گریز از تشکیل خانواده و ازدواج را در بین نسل جوان و نوجوان ترویج دهد.

 

وی ادامه داد: ترویج سبک زندگی غربی، بدحجابی و بی عفتی، روابط و معاشرت های دور از اخلاق، چشم و هم چشمی و تجمل گرایی توطئه دشمنان است که تهدیدی برای نهاد خانواده است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد، خاطرنشان کرد: هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، ترویج سبک زندگی اسلامی_ ایرانی  و برنامه ریزی مناسب برای آموزش خانواده محور مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان و صیانت از کانون خانواده است.

کد خبر 655716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha