مسلمانان باید در برابر جنایت میانمار متحد شده و به آن پایان دهند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد به سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و ابراز داشت: مسلمانان باید در برابر جنایت میانمار متحد شده و به آن پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد امروز (24 شهریور) در خطبه‌ های نماز جمعه شهر یزد به جنایت فجیع علیه مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: این که امروز مسلمانان میانمار با این وضعیت روبرو هستند و به بدترین شکل ممکن کشته می شوند دل هر انسانی را به درد می آورد. 

وی با اشاره به اینکه این چنین جنایت های فجیعی را انسانهای آزاده نمی توانند قبول کنند، اظهار داشت: سکوت مجامع بین المللی در برابر این چنین جنایت هایی واقعا دردآور است و باید هرچه سریعتر این سکوت شکسته شود.

امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه برخی مستکبران جهان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها در برابر این کشتار سکوت کرده اند بلکه از آن خوشحال هم هستند، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید همگی با اتحاد در برابر چنین اقداماتی ایستادگی کنند.

وی اذعان داشت: اتحاد رمز پیروزی مسلمانان برابر دشمنان است و لازم است که حتما در برابر این چنین جنایت های فجیعی همه مسلمانان دست به دست هم دهند و به آن پایان بخشند.

آیت اللهی خاطرنشان کرد: سکوت مجامع بین المللی و مستکبران جهان در برابر این اقدام در حالی رخ داده و هزاران مسلمان میانماری کشته و آواره می شوند که این کشورهای جهان خود مدعی اول حقوق بشر هستند و ادعاهای پوچ و واهی بسیاری در این زمینه دارند.

امام جمعه موقت یزد به روز مباهله اشاره کرد و با بیان مطالبی در ارتباط با اهمیت این روز بزرگ، گفت: باید سعی کنیم که جامعه به ویژه نسل جوان با این روز بسیار بزرگ و مهم در تاریخ اسلام آشنا شوند.

 

کد خبر 655735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha