کشتار مردم میانماز یک هولوکاست واقعی است/ عربستان به قدرت ایران در منطقه پی برده است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: اتفاقی که در میانمار افتاده یک هولوکاست واقعی است و دنیا باید از خواب خرگوشی بیدار شود و در مقابل دشمن و ظلم ایستادگی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان امروز( 24 شهریور) جاری در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان عید غدیر است که باید حداقل در سال 10 روز برای ترویج پیام غدیر برنامه داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه برای عید غدیر باید اختتامیه و برای عاشورا افتتاحیه برگزار کنند، افزود: امام حسین(ع) مغناطیس قلب هاست و عاشقان آن نیاز به روضه ندارند و  یک قطره اشک برای امام حسین(ع) انسان را سعادتمند می کند.

 

وی در خصوص کشتار مظلومانه مردم میانمار نیز تصریح کرد: امروز متاسفانه شاهد جنایت های بی شماری در جوامع اسلامی هستیم به طوری در حال حاضر مردم میانمار را به گلوله بسته و آن‌ها را قتل‌عام می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ابراز داشت: فاجعه میانمار جنایت علیه بشریت است و دنیا باید از خواب خرگوشی بیدار شود و در مقابل دشمن و ظلم ایستادگی کرد.

 

آیت الله محمدی بیان داشت: اتفاقی که در میانمار افتاده یک هولوکاست واقعی است و مقام معظم رهبری خواستند که امت‌های مسلمان در مقابل این عجوزه عرض‌اندام کرده و در برابر این جنایت سکوت نکنند.

 

وی با اشاره به تکریم حجاج ایرانی در عربستان، گفت: براساس تعاریف حجاج ایرانی هیچ سالی همچون امسال عربستان حجاج را تکریم نکردند.

 

وی ادامه داد: عربستان به قدرت ایران در منطقه پی برده است و از این رو به تکریم حجاج ایرانی پرداخته و دست و پای خود را جمع کرده است.

 

وی با اشاره به دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر انقلابی‌ماندن و انقلابی عمل‌کردن مجمع تشخیص مصلحت نظام شد چرا که این انقلاب حاصل خون ده‌ها هزار شهید و جانباز و آزاده است.

 

وی با بیان اینکه استان همدان میزبان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه نماز جمعه کشور است ، خاطرنشان کرد: 900 نماز جمعه در کشور برگزار می شود که در هیچ دوره تاریخی چنین تعدادی گزارش نشده است .

 

کد خبر 655719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha