محبت و ولایت اهل بیت (ع) راه رسیدن به قله کمالات معنوی است

خبرگزاری شبستان:کارشناس مسائل مذهبی لرستان، محبت و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت را راه رسیدن به قله رفیع کمالات معنوی و انسانی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز و کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: پذیرش اعمال و زحمات یک مسلمان در گرو محبت و ولایت اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

وی افزود: رسیدن به  قله رفیع کمالات معنوی و انسانی بدون دوستی اولیاء الهی ممکن نیست.

 

حجت الاسلام لرستانی، با اشاره به توطئه های دشمنان برای جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های دینی، اظهار داشت: دشمن از اسلام ناب هراس دارد و امروز در قالب توطئه های مختلف به جنگ با ارزش های دینی و اسلامی آمده است.

 

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت در برابر دشمنان و حفظ وحدت و همدلی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام لرستان، دوست داشتن اهل بیت ( علیهم السلام) را  راه رسیدن به ارزش های والای الهی دانست و افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید ارزش های دینی و اسلامی و سیره و منش اهل بیت (علهیم السلام) به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل شود.

 

حجت الاسلام علی لرستانی، در ادامه با تاکید بر ضرورت بیان  اهمیت آیه مباهله، بیان کرد:  آیه مباهله را می‌توان بزرگ ‌ترین ویژگی برای امام علی(ع) در صدر اسلام معرفی کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت تعمق در این آیه قرآنی، افزود:  روز مباهله روز اثبات حقانيت اسلام و پيامبر اكرم (ص) بود دليلی بر فضيلت و حقانيت باور شيعه در مورد جايگاه امامت علی(ع) بود.

 

حجت الاسلام لرستانی، خاطرنشان کرد: ماجرای مباهله نشان داد كه هركس به هر عنوان با دين اسلام مخالفت كند دچار شكست و ذلت ابدی خواهد شد و سرنوشت انسانهای لجوج و خودخواه كه به هر بهانه ای از پذيرش حق و منطق صحيح سرباز می‌زنند همين خواهد بود.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم، افزود: اشاعه فرهنگ دینی در بین نسل جوان و نوجوان و افزایش بصیرت عمومی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان و شکست این توطئه هاست.

کد خبر 656217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha