دشمن به دنبال کم رنگ کردن یاد شهدا در جامعه است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه جیرفت با اشاره به به اینکه باید احیای ارزش ها در اولویت دغدغه مندان عرصه فرهنگ باشد، گفت: امروز دشمن با برنامه ها و توطئه های ضد فرهنگی خود تلاش می کند تا یاد شهدا و ارزش های دینی کمتر در جامعه زنده بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، اولین یادواره شهدای محله مسجد جامع شهرستان عنبرآباد شامگاه ( ۲۸ شهریور ) با حضور مردم و مسئولین این شهرستان در محل مسجد جامعه عنبرآباد برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه شهرستان جیرفت در این یادواره گفت: شهداء جایگاه عظیمی در عالم برزخ دارند و درک این امر برای ما سخت است.

 

وی افزود: امروز دشمن با برنامه ها و توطئه های ضد فرهنگی تلاش می کند تا یاد شهدا و ارزش های دینی کمتر در جامعه زنده بماند.

 

نماینده ولی فقیه در جیرفت عنوان داشت: احیای ارزش ها باید در اولویت برنامه های فعالین فرهنگی و مسئولین قرار بگیرد تا شاهد تحول درونی در خود و تحولی بیرونی در جامعه باشیم.

 

به گفته وی اگر گناهی در جامعه انجام شود به دلیل فاصله گرفتن از راه و یاد شهیدان است.

 

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: امروز بیشترین هجمه ها بر علیه ولایت و رهبری است چرا که دشمن از جایگاه ولایت وحشت دارد.

 

حجت الاسلام کرمی پور خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب که دنیا در مقابل او ایستاده و دشمنی می کند پابرجا است به دلیل جانفشانی شهدای این نظام و خون آنان است.

 

وی تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد این انقلاب را زمین گیر کند از درون پیاده نظام جذب کند و در سال 88 نیز به خواسته نامشروع خود نرسید.

 

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: شهدا بر اعمال ما ناظر هستند و اگر با معرفت یاد آنان باشیم آنان نیز بر ما عنایت می کنند لذا باید به زندگی خود رنگ و بوی شهدایی بدهیم.

 

 

کد خبر 656850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha