ترامپ از روی درماندگی به یاوه گویی روی آورده است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل، گفت: ترامپ از روی درماندگی به یاوه گویی روی آورده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز (31 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به فرارسیدن ماه محرم الحرام گفت: ماه محرم ماه حزن و اندوه خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام )است.

وی با تاکید بر اینکه باید از این ماه برای ترویج معارف دینی استفاده کرد، گفت: امام خمینی(ره)اسلام را به واسطه محرم و صفر و عزای امام حسین(علیه السلام) بیمه شده دانستند و فرمودند همین محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان ساخت: امام حسین(ع) در مسیر سفر به کربلای معلی هدف از این سفر را احیای دین جدشان حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) دانستند و فرمودند که من برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در این مسیر حرکت می کنم.

ناصری یزدی به مراسم های عزاداری استان یزد اشاره کرد و با بیان این که این مراسم ها در نقاط مختلف کشور و حتی جهان زبانزد است، گفت: باید سعی کنیم در این مراسم ها از منابع موثق و درست برای روضه و سخنرانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید با استفاده از هر مطلب نادرستی تنها به فکر گریاندن مردم باشیم، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که انجام می دهیم باید برای رضای خداوند متعال باشد و هیچ ذره ای از کارهای ما به ویژه در چنین برنامه هایی نباید بدون رضای خدا انجام شود چرا که اگر خداوند از کار ما راضی نباشد قطعا نه تنها ثوابی نخواهیم برد بلکه گناه هم به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سخنان سخیف و ابلهانه ترامپ در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: این سخنان به دنبال شکست های متعددی است که آمریکا و اسرائیل در طول سالهای مختلف پس از انقلاب در این منطقه متحمل شدند و خودشان هم می دانند که دلیل همه این شکست های آنها توان بالای جمهوری اسلامی ایران است.

وی اذعان داشت: الان با توجه به درماندگی که دارند و نتوانستند هدف خود که تحقق اسرائیل بزرگ است را محقق کنند به دنبال چنین یاوه گویی ها و اقداماتی از جمله تجزیه عراق و جدا شدن کردستان هستند و مردم کردستان باید بدانند که استقلال آنها زمینه جنایت های اسرائیل و آمریکا در این کشورها را فراهم می کند.

 

کد خبر 657461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha