اجرای رزم نمایش با افلاکیان در پادگان توحید کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: به مناسبت هفته دفاع مقدس رزم نمایش با افلاکیان با محوریت بازسازی عملیات مسلم ابن عقیل از جمعه(۳۱ شهریور) در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، به مناسبت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اولین اجرای گروه رزم نمایش با افلاکیان با محوریت بازسازی عملیات مسلم ابن عقیل(ع) از شامگاه جمعه(۳۱ شهریور) در پادگان توحید کرمانشاه برگزار شد.

 

عملیات مسلم بن عقیل با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در محور سومار به صورت نیمه گسترده در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۶۱ انجام شد. این عملیات هفت روزه، با همکاری تیپ محمد رسول‌الله سپاه و تیپ ۵۵ هوابرد ارتش در بامداد ۹ مهر ۱۳۶۱ آغاز شد.

 

در این عملیات، علی رغم آماده باش کامل یگان‌های عراقی، نیروهای ایرانی در کمترین زمان و با اصل غافل‌گیری، ۱۵۰ کیلومتر از خاک ایران را آزاد، حدود ۳۰ کیلومتر از خاک عراق را تصرف و تمامی اهداف مشخص شده را محقق کردند.

 

براساس اعلام دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه، این رزم نمایش همراه با برپایی نمایشگاه ادوات نظامی و تجهیزات موشکی از امروز تا(۷ مهر) از ساغت ۱۸ تا ۲۲ مهیای بازدید علاقه مندان است.

کد خبر 657512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha