مسابقه عکس نماز ظهر عاشورا برگزار می شود/مهلت ثبت نام تا ۱۴ مهرماه

خبرگزاری شبستان: مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری مسابقه عکس نماز روز عاشورا گفت: علاقه مندان با نصب اپلیکیشن قرار هفده بر روی گوشی های خود از نمازهای جماعت هیت ها و مساجد در دهه محرم عکس بگیرند و برای ما ارسال کنند.

مسعود دریس، مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقه عکس نماز روز عاشورا گفت: با توجه به برگزاری باشکوه نماز در ظهر عاشورا به منظور ارج نهادن به این فریضه الهی و اهداف قیام عاشورا این مسابقه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پرداخت هنری به این فریضه الهی در قاب عکس از اهداف این مسابقه می باشد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه با نصب اپلیکیشن قرار هفده بر روی گوشی های همراه خود از نمازهای جماعت هیت ها، حسینیه ها و مساجد در دهه محرم عکس بگیرند و برای ما ارسال کنند.

دریس با اشاره به عکس از نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در میادین اصلی شهرها و وجود سوژه های ناب در این مراسم اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند با ثبت لحظه های ناب نماز علاوه بر وارد شدن به رقابتی سالم به توجه و اهتمام به این فریضه الهی کمک کنند.

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال تصویر و شرکت در مسابقه جمعه 14 مهر ماه مصادف با 15 محرم می باشد، تصریح کرد: علاقه مندان عدد 72 را به سامانه پیامكی 1000017 ارسال کنند تا لینك دانلود نرم افزار موبایلی مسابقه برای آنان ارسال شود .

وی با بیان اینکه داوری و ارزیابی مسابقه به عهده کاربران می باشد، تصریح کرد: هشت تصویر از پر بازدید ترین ها برگزیده شده و پس از ارزیابی جوایزی به منتخبان اهدا می شود.  

 

کد خبر 657565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha