دین اسلام بهترین سبک زندگی برای رفع نیازهای بشر است

خبرگزاری شبستان:استاد سطح عالی حوزه علمیه دین را سبک زندگی بشر برای رسیدن به مبدا متعالی بیان کرد و گفت: جامع‌ترین دین الهی که همه نیازهای بشر را مرتفع می کند دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین علوی تهرانی استاد سطح عالی حوزه علمیه، شب گذشته در دومین شب عزای امام حسین(ع) که در مسجد امیر(ع) برگزار شد، گفت: دین مهمترین نیاز بشر را مرتفع می کند.

وی افزود: انسان به صورت فطری به جهت فقر امکانی در همه شؤونات خود را نیازمند محض می‌داند برهمین اساس به دنبال محل اتکا و وابستگی است تا بتواند به واسطه آن نیاز خود را مرتفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی تهرانی در ادامه با بیان اینکه همه انسان‌ها در احساس این نیاز باهم مشترکند اما در نقطه اتکا آنان با یکدیگر فرق دارد، ابراز کرد: کسی که می خواهد نیازها را مرتفع کند باید دارای قدرت مطلق و رحمت بی کران باشد و این ویژگی تنها از آن خداوند متعال است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه دین را سبک زندگی بشر برای رسیدن به مبدا متعالی بیان کرد و گفت: دین همه نیازهای بشر را مرتفع می کند و جامع‌ترین دین الهی برای بشر، دین مبین اسلام است و خداوند تنها این دین را قبول دارد.

وی با بیان اینکه غدیر روز تعیین سرپرست است، گفت: پیامبر(ص) در این روز زمام امت را به دست امیرمومنان علی(ع) دادند بنابراین غدیر به معنای محبت نیست بلکه غدیر روز تعیین ولایت و سرپرست است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی تهرانی در پایان خاطر نشان کرد: نزاع اصلی اهل بیت(ع) با ظالمان برسر اصل دین بود.

 

کد خبر 657595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha