بسیجیان و سپاه الغدیر استان یزد اجازه تکرار « این عمار» نمی دهند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ایستادگی و ولایتمداری بسیجیان استان یزد گفت: بسیجیان و سپاه الغدیر استان یزد اجازه تکرار « این عمار» نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،سردار اکبر فتوحی، فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد امروز (3 خرداد) در مراسم تکریم و معارف مسئول جدید سپاه الغدیر استان یزد گفت: رزمندگان ما هشت سال دفاع مقدس را با عاشورا پیوند زدند و در این زمینه نیز هر بهانه ای را برای خودداری از دفاع از اسلام و انقلاب خنثی کردند  و به هیچ وجه اکازه ندادند که کسی ذلت و حقارت و اسارت را بپذیرد.

 

وی افزود: رزمندگان از عاشورا تصویر گرفتند و به وظیفه خود عمل کردند و امروز ما معتقدیم که نمی شود عاشورا و دفاع مقدس را به محدوده زمانی خاصی تجزیه و تحلیل کرد.

 

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: بسیجیان استان یزد و سپاه الغدیر یزد اجازه نمی دهند که « این عمار» دوباره تکرار شود و دوباره در برابر اوامر رهبر انقلاب کوتاهی صورت پذیرد.

 

فتوحی بیان کرد: بسیجیان استان یزد در دوره های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، جنگ سخت و امروز نیز در جنگ نرم در داخل و خارج تلاش کردند و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز نیز منتظر فرمان هستند.

 

وی گفت: امروز اگر شاهدیم که کارهایی توسط سپاه الغدیر در استان انجام شده است تلاشی از همکاری پایوران، بسیجیان و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در سپاه و نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان بوده است.

کد خبر 658220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha