استفاده از استعدادها به عنوان یکی از راهکارها برای تحول آفرینی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه با اشاره به اهمیت وجود تحول و پیشرفت در بخش های مختلف جامعه گفت: استفاده از استعدادها به عنوان یکی از راهکارها برای تحول آفرینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (3 مهر) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز ما باید روز به روز شاهد پیشرفت در جامعه باشیم و با برنامه ریزی از استعدادها استفاده کنیم.

 

وی افزود: متاسفانه برخی از بخش ها و کارخانه ها درجا می زنند و سال ها در یک وضعیت قرار می گیرد اما تاکید ما در راستای تحول پذیری است که باید به خوبی این کار انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: ما امروز در جامعه و به خصوص در دانشگاه ها شاهد بروز و ظهور استعدادهای مختلف در جامعه هستیم  که از سپاه نیز درخواست داریم که از این استعدادها در سپاه به خوبی استفاده کنند و تحول آفرین باشند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: فرماندهان سپاه باید به خوبی از اعضای خود و همچنین خانواده های آنها در زمینه استعدادیابی استفاده کند و تحول را روز به روز گسترش دهند.

 

وی گفت: در زمان جنگ نیز ما به بسیجیان بیان می کردیم که همیشه تفنگ در دستان شما نیست بلکه باید به خوبی از استعدادهای خود استفاده کنید و تحول ایجاد کنید و بدانید که در هر زمینه ای باید این امر انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: روز تفنگ و روز قلم در جامعه موثر و اثر گذار است که ما باید به خوبی از آنها استفاده کنیم.

کد خبر 658243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha