همدلی از نشانه های اهل خدا بودن است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: از نشانه های اهل خدا بودن همدلی و علاقه به یکدیگر است.

به گزارش دریافتی خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، روز دوشنبه(۳ مهر) در نشست درس اخلاق مدیران استان در دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: خداوند در جواب حضرت موسی (ع) که اهل خدا چه کسانی هستند همدلی بین یکدیگر را یکی از نشانه های آنها برشمرد.


وی خطاب به مدیران گفت: امروز یکی از نیازهای مهم در استان کرمانشاه همدلی مسئولان با یکدیگر و با مردم است برای آباد کردن این استان که گرچه دارای استعداد ها وپتانسیل های فراوانی است اما امروز دارای مشکلات زیادی همچون بیکاری و فقر است.

 

امام جمعه کرمانشاه،  اظهار کرد: یکی دیگر از نشانه های اهل الله بودن آباد کردن و رونق بخشیدن به مساجد و معابد محل عبادت خداوند است که این افراد هرجا که باشند به دنبال حفظ و نگهداری این اماکن هستند.


وی ابراز کرد: یکی دیگر از نشانه های آنها ، استغفار به درگاه خداوند است چرا که این افراد با یاد خدا و استغفار گناهان خود مورد توجه خداوند قرار دارند.

 

آیت الله علما، دیگر نشانه اهل الله را غضب در موقع تهدید دین خداوند بر شمرد و افزود: اهل خدا هرگز تهدید را نسبت به دین خداوند نمی پذیرند و گرچه در طول زندگی خود همواره مهربان و رئوف نسبت به یکدیگرند اما در مقابل دشمنان دین خداوند غضبناک می شوند

.

کد خبر 658349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha