اثربخشی عاشورا با گذشت زمان، بیشتر می شود/اطاعت از ولی فقیه واجب است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه ولایت فقیه اصل و اطاعت از وی، واجب است، گفت: اثربخشی خون های شهدای عاشورا با گذشت زمان، بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، امروز (4 مهر) در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با مطالعه تاریخ، آگاه می شویم که دشمنان در مقابل اولیا و اوصیا ایستادند و دستشان به خون بهترین اشخاص خدا، آلوده شد.

 

وی اظهار کرد: سیدالشهدا یعنی سرور و آقای شهدا و نظیر یاران حسین بن علی(علیه السلام)، کسی خلق نخواهد شد و هر چه از عاشورا می گذرد، اثربخشی خون های شهدای عاشورا با گذشت زمان، بیشتر می شود.

 

سردار بابایی بیان کرد: یاد شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس باید گرامی داشته شود که در مقابله با دشمنان، ایثار کردند و اندکی تردید به خود، راه ندادند.

 

وی ابراز کرد: اهمیت و عظمت کار مدافعان حرم برای کسی که اندک تعقلی داشته باشد به آن، پی خواهد برد چرا که دو راه برای آنها، بیشتر وجود نداشت یا در سوریه باشند و یا با ماندن در کشور، منتظر آغاز جنگ داخلی، می ماندند.

 

سردار بابایی گفت: اندیشه، تفاوت ما و دشمن است ما مدعی و پیرو دین مبین اسلام و اسلام ناب هستیم.

 

وی اظهار کرد: ائمه اطهار(علیهم السلام)، مردم را آماده کردند که بعد از غیبت کبری، بی برنامه و رهبر نباشند  و جامعه بدون هدایتگر، رها نشود.

 

سردار بابایی بیان کرد: شیخ زکزاکی در نیجریه، خط حسین بن علی(علیه السلام) را ادامه می دهد و سید حسن نصرالله نیز اهداف و راه سید و سالار شهیدان، امام حسین(علیه السلام) را تکرار می کنند.

 

وی ابراز کرد: جریان اسلام ناب، ادامه دارد که اعتقاد به امامت و استمرار امامت، همان تدوام این مهم است و شیطان یعنی آمریکا در جریان مقابل آن و تجسم عینی اش به شمار می آید.

 

سردار بابایی با بیان اینکه ولایت فقیه اصل و تبعیت و اطاعت از وی، واجب است، گفت: ولایت، رگ حیات ما، محسوب می شود و باید اعتقاد عمیق به ولایت داشت.

 

کد خبر 658401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha