نباید به هر بهانه‌ای در مقابل هم بایستیم

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وحدت و انسجام ملی می‌تواند ترامپ و دوستانش را سر جایش بنشاند، گفت: نباید به هر بهانه‌ای در مقابل هم بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تبریز برگزار شد، وحدت و انسجام ملی را بهترین پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ دانست و اظهار داشت: وحدت ملی رییس جمهور آمریکا و دوستانش را می تواند سر جایش بنشاند.
وی با تأکید بر این‌که نیازمند وحدت و یکدلی بیش از هر زمان دیگری هستیم، افزود: نباید به هر بهانه‌ای در مقابل هم بایستیم و برای هم پرونده‌سازی کنیم، امروز باید در مقابل دشمن مشترک به سمت وحدت، یکدلی و انسجام حرکت کنیم، باید دانست که تفرقه و اختلاف افکنی میان مردم و مسؤولان یکی از توطئه‌های دیرین دشمنان است.
وی افزود: مواضع نابخردانه ترامپ با هدف بدبین کردن مردم نسبت به نظام و رهبری صورت گرفت، البته باید به این حقیقت مهم رسید که دشمن هیچ‌گاه راضی به وجود ایران مستقل و آزاد نیست، از این رو باید از اختلافات دست برداریم و در برابر دشمن با صدای واحد بایستیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که رویداد تبریز 2018 فرصتی برای نشان دادن ظرفیت‌های گردشگی آذربایجان و تبریز است، اظهار داشت: از دولتمردان انتظار داریم طوری از این رویداد استقبال کنند که برازنده تبریز، آذربایجان و ایران باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 میلادی را فرصتی مغتنم برای کل کشور دانست و گفت: بهره‌مندی از این فرصت استثنایی برای منطقه نیازمند عزم ملی است. 

 

کد خبر 662338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha