المان بزرگ اربعین حسینی در تبریز نصب می‌شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با اجرای طرح «تکه تکه های قلب من با تو ای حسین» المان بزرگ اربعین حسینی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، احد فلاحی، مدیرعامل سازمان گلزار شهدا و آرامستان های تبریز امروز (۱۹ مهر) در جمع خبرنگاران از اجرای طرحی با عنوان « تکه تکه های قلب من با تو ای حسین» ویژه زائران پیاده اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: طرح در راستای ارتقای سطح معرفتی زائران حسینی اجرا می شود.

وی با اشاره به شیوه مشارکت مردم در این طرح معنوی گفت: در این طرح کاشی های کوچک و قابل حمل که عنوان "لبیک یا حسین" بر روی آن حک و میان زائران توزیع شده است و زائران اربعین این کاشی ها را در طول سفر معنوی در کنار خود به همراه دارند که بعد از اتمام ایام اربعین با تحویل این کاشی ها به گلزار شهدا در قالب المان بزرگ اربعین حسینی در محوطه گلزار شهدای تبریز نصب خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: طرح تکه تکه های قلب من با تو ای حسین ویژه زائران پیاده اربعین حسینی با هدف ایجاد پیوند معنوی زائران اربعین حسینی با جریان امام حسین(ع) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اجرایی می شود.

وی با بیان این‌که عموم زائران اربعین حسینی با مشارکت در اجرای این طرح خود را سهیم در المان اربعین حسینی واقع در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز می دانند، تصریح کرد: این حرکت فرصتی مناسب برای انتقال پیام فرهنگی و معنوی عاشورا و کنگره جهانی اربعین است.

کد خبر 661599

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha