جوان نخبه تبریزی تندیس افتخارش را به آستان قدس رضوی اهدا می کند

خبرگزاری شبستان: جوان نخبه تبریزی در نظر دارد تندیس افتخار خود را در اولین سفر به مشهد به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، بابک فتح الهی جوان نخبه تبریزی در حوزه نوآوری، خلاقیت و ارائه طرح های متناسب با «اقتصاد مقاومتی» از سوی مجمع جوانان ایران اسلامی شایسته دریافت تندیس افتخار شناخته شد.

این جوان تبریزی مبتکر طرح های آماری پژوهشی، در پروژه تجاری سازی 118 مخابرات و ثبت شماره های تلفن همراه و ثابت و ثبت برندهای ایرانی با رویکرد رونق بخشی به اقتصاد ملی در کشور است.

فتح الهی نخست این پروژه را در زادگاهش تبریز و با حمایت های مخابرات استان آذربایجان شرقی و مدیریت روابط عمومی وقت مخابرات اجرایی کرده است و در حال حاضر طرح تجاری سازی سامانه 118 را در پایتخت و چند استان مهم کشور بر عهده دارد.

بابک فتح الهی مهمترین عامل موفقیت خود را توکل به خدا و حمایت های علمی و معنوی دکتر محمود باحجب  استاد دانشگاه و از پیشکسوتان عرصه فناوری اطلاعات و همچنین آقای دکتر علم الهدی دانش آموخته و پیشکسوت تکنولوژی اطلاعات می داند.

فتح الهی چندین طرح دیگر در زمینه های روابط عمومی پسامدرن، رسانه های دیجیتال و اینترنت پر سرعت دارد که در صورت حمایت مسئولین آنها را نیز عملی خواهد کرد.

پیشرفت طرح تجاری سازی سامانه اطلاعات 118 در تهران فراتر و سریع تر از برنامه تنظیم شده پیش می رود و در پایان طرح حداقل 400 هزار و حداکثر یک میلیون شغل و پیشه داخلی که با اتکا به نیروی انسانی ایرانی پیش می روند، در این سامانه ساماندهی و ثبت خواهند شد.

تلاش و پشتکار و مدیریت اجرایی قوی این جوان 25 ساله نخبه باعث افزایش سرعت دسترسی مردم به کالا و خدمات ایرانی می شود و با ایجاد فضای رقابتی سطح کیفی آن ها را می افزاید.

بابک فتح الهی در نظر دارد تندیس افتخار خود را در اولین سفر به مشهد به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کند.

کد خبر 660775

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha