خدمات ارزشمند سپاه خاری بر چشم دشمنان است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور خدمات ارزشمندی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان بدانند ملت ایران در مقابل هرگونه تهدید و تحریم دشمنان ایستاده است.
وی ادامه داد: هر جا تهدید بیشتر بوده انسجام و وحدت داخلی بین نیروهای نظام و سلایق مختلف بیشتر شده است؛ آمادگی ملت را برای پاسخگویی به سخنان بی ربط ترامپ اعلام می‌کنیم؛ همه سلایق در مورد حرف‌های ترامپ موضع گرفته‌اند و هیچ هراسی از این اظهارات سخیف نداریم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سخنان نابخردانه ترامپ علیه ملت، دولت و رهبری ایران اسلامی اظهار داشت: جالب اینجاست که سخنان سراسر توهین، تهمت و دروغ رییس جمهور آمریکا منجر به واکنش کشورهای غربی به نفع ملت ایران نیز شده است.
امام جمعه تبریز مواضع خصمانه آمریکا را با هدف زمینه‌سازی برای خروج از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران در حالی نهادهای قانونی از جمله سپاه پاسداران را مورد هدف و تحریم قرار داده‌، که از تهدید و تحریم نتیجه نگرفته است.
وی با بیان این‌که امروز سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور خدمات ارزشمندی دارد که همین تحرکات خاری بر چشم دشمنان نظام شده است، گفت: انتظار داریم دولت در کنار سپاه نسبت به توسعه اقتصادی، تجاری و صنعتی آذربایجان توجه ویژه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که مردم آذربایجان و تبریز سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند، گفت: مردم آذربایجان دین خود را نسبت به نظام ادا کرده‌اند، امروز بایستی خدمات دولت در منطقه برای مردم ملموس باشد، انتظار می‎‌رود دولت نسبت به احیای دریاچه ارومیه و تکمیل اتوبان مرند- تبریز- بازرگان عنایت داشته باشد.

 

کد خبر 662331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha