سخنان سخیف ترامپ تاریخ مصرف خود را از دست داده است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مواضع خصمانه رییس جمهور آمریکا با هدف زمینه‌سازی برای خروج از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه تبریز با تأکید بر این‌که ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با تحریم‌های مختلف و ظالمانه غرب مواجه بوده است، اظهار داشت: ملت ایران از هیچ تهدید و تحریمی هراس ندارد.
وی با تأکید بر این‌که ملت ایران در سایه همین تحریم‌ها بوده که به خودکفایی رسیده است؛ خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که توانمندی دفاعی و موشکی کشور هیچ‌گاه قابل مذاکره نبوده و نیست.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به تخریب سپاه از سوی رسانه های وابسته به غرب ادامه داد: دشمنان بدانند امروز سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور خدمات ارزشمندی دارد که همین تحرکات خاری بر چشم دشمنان نظام شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا می ‌خواهند دوباره ایران را پای میز مذاکره بکشانند، که امری نشدنی است و ایران تحت هیچ شرایطی بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت؛ دشمنان می خواهند از طریق مذاکره توانایی ‌های نظامی و دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران را از میان ببرند.
وی با بیان این‌که اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکا هیچ خواهانی در دنیا نداشته است، اظهار داشت: سخنان سخیف ترامپ تاریخ مصرف خود را از دست داده است، جالب اینجاست که سخنان سراسر توهین، تهمت و دروغ رییس جمهور آمریکا منجر به واکنش کشورهای غربی به نفع ملت ایران نیز شده است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: مواضع خصمانه رییس جمهور آمریکا با هدف زمینه‌سازی برای خروج از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است، البته تجربه نشان داده و دشمنان بدانند هر جا تهدید بیشتر بوده انسجام و وحدت داخلی بین نیروهای نظام و سلایق مختلف بیشتر شده است.

 

کد خبر 662869

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha