۵ هزار نقطه بدون پوشش رسانه ای/ نقد دلسوزانه به دور از سیاه نمایی، اولویت رسانه ملی است

خبرگزاری شبستان: معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به وجود پنج هزار نقطه بدون پوشش رسانه ای در کشور، ابراز امیدواری کرد با همراهی دولت و مجلس در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،جشن تکمیل سیگنال رسانی دیجیتال در همه مناطق کشور را برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر علی دارابی، معاون امور استان های رسانه ملی امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با اشاره به وجود پنج هزار نقطه بدون پوشش رسانه ای در کشور، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، جشن تکمیل سیگنال رسانی دیجیتال در همه مناطق کشور را برگزار کنیم.


وی، سازمان صدا و سیما را از مهم ترین دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: به فضل خدا هم اکنون بیش از 140 شبکه رادیوئی و تلویزیونی در کشور فعال است و به 40 زبان فراملی، برنامه تولید و پخش می شود.

 

معاون سازمان صدا و سیما افزود: در مواجهه با 250 شبکه تلویزیونی فارسی زبان دنیا که اعتقادات و باورهای دینی جوانان ما را نشانه گرفته اند و همچنین رسانه های نوین و شبکه های اجتماعی متعدد، نبردی سخت و نفس گیر در پیش رو داریم.

 

دکتر دارابی با اشاره به انتخاب گری مخاطب امروز گفت: مسئولیت رسانه ملی و استانی در عرصه تولید و محتوا، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است.

 

وی با اشاره به همراهی رسانه با دولت گفت: نقد دلسوزانه و مشفقانه و نه مچ گیری و سیاه نمایی، از اولویت های شبکه های استانی در رسانه ملی است.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این آئین با قدردانی از تلاش های مجموعه صداوسیما گفت: رسانه، با هنر خود در ایجاد و تقویت باورها و ارزش های دینی مردم موثر است و امیدواریم تغییر مدیریت ها در همه سازمان ها، از نوع ریلی و نظام مند باشد و نه میلی و دیمی و سلیقه ای که سودمند نخواهد بود.

 

محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به تکثر و تعدد رسانه ای دنیا ابراز امیدواری کرد، رسانه ملی و استانی با نگاهی غیرجناحی، ضمن ایجاد امید و تدبیر در جامعه، آن را تقوبت کند.

 

هادی قوامی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به نقش آفرینی صداوسیما در رویارویی با رسانه های بزرگ دشمن گفت: موفقیت صداوسیما را موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم و برای تولید برنامه های فاخر و ارتقای پوشش رسانه ای این سازمان، 100میلیون دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.

 

امیرهوشنگ آذر دشتی، مدیرکل پیشین صدا و سیمای خراسان شمالی نیز کیفی سازی تولیدات با استفاده از " پیوست پژوهش با تولید"، ارزیابی مداوم برنامه ها، تغییرات کنداکتور پخش مبتنی بر نیاز مخاطبان، اصلاح روندهای ساماندهی اداری و آرشیو و دیجیتال مرکز، حضور جدی در شبکه های سراسری و شما و ارتقای پوشش دیجیتال رادیو تلویزیونی از 76به 88درصد را از اولویت ها و توفیقات این مرکز در 650روز مدیریت خود عنوان کرد.

 

حمید قربانی جم، مدیرکل جدید صداوسیمای شبکه اترک نیز افزایش انعکاس مردم مناطق استان و ظرفیت های شایسته آن را از اولویت های پیش روی خود عنوان کرد.

 

 

کد خبر 663404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha