نفرات برتر مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی اعلام شد+ اسامی

خبرگزاری شبستان: نفرات برتر دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی که با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در بقعه متبرکه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد، اعلام شد.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی به خبرنگار شبستان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی با حضور ۴۷۷ نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد،‌ افزود: بخش برادران در رشته های «قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل» در دو سطح استانی و کشوری و رشته های «صحت قرائت حمدو سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه» و بخش خواهران در رشته «حفظ کل» در دو سطح استانی و کشوری و رشته های «قرائت(تحقیق)، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه استانی» برگزار شد.

 

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه به معرفی نفرات برتر این مسابقات پرداخت و گفت: در رشته ترتیل به ترتیب «حسن کاری، محمدجواد کاتب و حسین اله رسانی» رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه در رشته قرائت نیز «وحید براتی و جواد سبزبان» حائز رتبه های اول و دوم شدند،‌ افزود: در رشته حفظ کل نیز «سید عبدالحسیب دادار» به عنوان نفر اول از سوی هیات داوران معرفی شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز «احمد یوسفی و محمد امیری فرد»،‌ در رشته اذان «محمد عارفی و هادی رادان» و در رشته صحت اذکار نماز «علی ملایی و حسین چوپانی» حائز رتبه های اول و دوم شدند.

 

وی همچنین با اشاره به نفرات برتر بخش خواهران گفت: در رشته قرائت «فاطمه نوفرستی، فهمیه صبحی و محدثه کارگر» به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

حجت الاسلام سبزه کار افزود: در رشته حفظ کل نیز «طیبه حسینی و زهرا راعی» به ترتیب نفر اول و دوم و در رشته صحت اذکار نماز نیز «زهرا سلیمانی، مریم سالخورده و فائزه گلدان» به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

 
کد خبر 663755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha