نفرات برتر مسابقات مدها متان خراسان جنوبی به مرحله کشوری اعزام می شوند

حجت الاسلام سبزه کار از اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی به مرحله کشوری خبر داد و گفت: این افراد از ۱۲ تا ۱۵ مهر در شیراز به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار به خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات مدها متان با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات مرحله استانی مسابقات مدها متان استان از ۱۲ لغایت ۱۵ مهرماه به میزبانی استان فارس به رقابت می‌پردازند، افزود: مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در بخش برادران مسابقات در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل برگزار خواهد شد و خواهران نیز در رشته های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: «علی عاملی‌نیا» در رشته اذان، «علی کوچی» در رشته قرائت تحقیق، «مصطفی مرادی» در رشته قرائت ترتیل،‌ «سید احمد علوی» حفظ کل به عنوان نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات استانی مدها متان خراسان جنوبی در این مسابقات با برگزیدگان دیگر استان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1215745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha