اسامی داوران جشنواره قرآنی مدها متان خراسان جنوبی اعلام شد

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به آ‌غاز ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان اظهار داشت: پانزدهمین دوره این مسابقات همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه ای متفاوت نسبت به چهارده دوره گذشته برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: در این دوره از مسابقات، بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و نوجوانان و ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّّتان اضافه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مخاطبان این مسابقات «کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد» هستند، درخصوص شرایط عمومی این دوره از مسابقات توضیح داد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامّّتان در دو دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم) رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (98 و 99) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده‌اند نمی توانند در این مسابقات در همان رشته شرکت کنند؛ همچنین اجرای تقلیدی صرفاً از الگوهای بارگذاری شده در سامانه می باشد.        

 

حجت الاسلام سبزه کار درخصوص رده های سنی شرکت در مسابقه هم گفت: رده سنی زیر 7 سال (متولدین 1394 به بعد)، رده سنی 7 تا 16 سال (متولدین 1384 تا 1393) و رده سنی 17 تا 30 سال (متولدین 1370 تا 1383) در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

 

وی اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در این استان را اعلام کرد و یادآور شد: «مطهره خراشادی زاده، حمیده حکیم زاده و فاطمه مومن زاده» بخش خواهران و «علیرضا محمدنژاد، میثم یوسفی و محمدعلی سازنده» بخش برادران را در این دوره از مسابقات داوری می کنند.

 

سبزه کار یادآور شد: بارگذاری آثار و داوری در بازه زمانی هفتم آبان لغایت ۳۰ آذرماه امسال و معرفی نفرات برتر از ۹ لغایت ۱۵ دی ماه انجام خواهد شد و مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1115938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha