اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی به مشهد مقدس

حجت الاسلام سبزه کار گفت: نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام «ابراهم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: یک هزار و ۳۸۵ خواهر و برادر مسجدی امسال در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی شرکت کردند که نسبت به سال ۹۶ از رشد سه برابری برخوردار است.

 

به گفته وی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در اسفندماه ۹۷ برگزار شد، ادامه داد: نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان این استان به منظور شرکت در مرحله رقابت کشوری راهی مشهد مقدس شدند.

 

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با معرفی دو رشته جدید قرائت تقلیدی و نقاشی آیات، رقابت اعضای خواهر و برادر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در 8 رشته با احتساب رشته های قرائت تحقیق، حفظ کل، قرائت ترتیل، حفظ جزء 30، اذان و قرائت نماز برگزار می شود، گفت: مسابقات قرآن مدهامتان در رشته های قرائت تحقیق و حفظ کل ویژه رده سنی 16 تا 30 سال و در سایر رشته ها در مقطع سنی 7 تا 16 پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار یادآور شد: ۱۰ نفر برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی امروز (۱۰ اردیبهشت) برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقات به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

کد خبر 785242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha