انسانی که بتواند در برابر هوای نفس مقاومت کند پهلوان است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید انسان بدن تقویت شده و قوت یافته خود را در راه های مناسبی به کار گیرد، گفت: انسانی که بتواند در برابر هوای نفس مقاومت کند پهلوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (29 مهر) در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به زاویه جسمانی و انسانی افراد، اظهار کرد: انسان صالح وقتی فکرش سالم باشد باید جسم او نیز از سلامتی برخوردار باشد و در مسابقات ورزشی این قوت بدن مشاهده می شود.

 

وی با بیان اینکه انسان با تلاش و تمرین های زیاد، تغذیه سالم و روان سالم می تواند در عرصه های مختلف موفق ظاهر شود، گفت: انسان دارای استعدادهای فراوانی است که باید با تلاش آن را شکوفا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بروز استعدادهای بدن انسان خوب است، افزود:  اما باید این بدن تقویت شده و قوت یافته در راه های مناسبی به کار گرفته شود.

 

آیت الله عبادی  بیان داشت: گاهی قوت جسم برای کمک به مظلوم و گاهی در موارد دیگری بکارگیری می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر کسی با قوت بدن به جان و ناموس مردم طمع کند مناسب نیست، تاکید کرد: انسانی که بتواند در برابر هوای نفس مقاومت کند پهلوان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: گاهی انسان در حالت عصبانیت از چارچوب حق خارج می شود و این یک نوع دیوانگی است که کسی نتواند در زمان عصبانیت خود را کنترل کند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه تربیت بدنی زمانی هدفمند است که تمام قوت و توان را برای کارهای خیر بکار گیرد، گفت: انسان باید نسبت به زیرمجموعه اش مهربان باشد.

کد خبر 663888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha