«فلاح» شهردار فاریاب شد

خبرگزاری شبستان: طی حکمی توسط علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، مسلم بارخدا به عنوان شهردار جدید فاریاب انتخاب و از زحمات منصور میرزایی منش شهردار سابق فاریاب تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، علی نیک نفس فرماندار شهرستان فاریاب، ظهر امروز ( 29 مهر) در آئین تودیع و معارفه شهردار فاریاب گفت: فعالیت و تلاش در شورای شهر و شهرداری باید به دور از حرکت های سیاسی صرفا برای عمران و آبادانی شهر  باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در ساخت و ساز فضای شهری باید به معماری اسلامی توجه کرد، افزود: یکی از راهکارهای مهم جهت موفقیت در مقوله جذب سرمایه، مشارکت با مردم است چراکه این امر علاوه برموفقیت در حوزه کاری موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به مسئولین می شود.

 

فرماندار فاریاب با بیان اینکه در جهت آبادانی منطقه، عدالت اجتماعی را باید مدنظر قرار داد، عنوان داشت: باید تلاش کرد در حذب نیرو از افراد متخصص و مشارکت اشخاص واجد شرایط  نهایت استفاده را کرد.

 

گفتنی است طی حکمی توسط علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، مسلم بارخدا به عنوان شهردار جدید فاریاب انتخاب و از زحمات منصور میرزایی منش شهردار سابق فاریاب تقدیر شد.

 

 

 

کد خبر 663916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha