انتخابات و مناسبت های مردمی، دو اصل نمایش مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی

خبرگزاری شبستان: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقش آفرینی مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات و مناسبت های مردمی، دو اصل نمایش مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور امروز (30 مهر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: نظام مقدس اسلامی در ساختار خود و تکیه گاه اصلی پس از خداوند متعال روی همراهی و ورود مردم  محاسبه داشته و دارد و رویکرد اصلی نیز بر اساس حضور مردم است.

 

وی افزود: در انقلاب اسلامی تمامی عرصه ها ما شاهد نقش آفرینی مردم بوده ایم و تنها نظامی که امکان شکست آن وجود ندارد نظام متکی بر مردم است.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: نمایش مردمی بودن نظام در دو اصل انتخابات و بزرگداشت ایام الله و مناسبت ها است که به خوبی مردم ما با حضور خود بیعت مجدد با نظام داشته اند و تمامی سلائق از آنها تبعیت می کنند.

 

لطفی تصریح کرد: نقش اصلی اداره نظام بر عهده مردم است که جنگ هشت سال دفاع مقدس، انتخابات ها، راهپیمایی ها، مراسم های مناسبتی به عنوان نمونه هایی از این نقش است.

 

وی ادامه داد:مناسبت های انقلاب اسلامی در حالت واقع بینانه هیچ کدام کارکرد جناحی نیست و مرتبط با آرمان اصلی امام و حفظ نظام است و آنچه که امام به عنوان مرجع تقلید اعلم به عنوان حفظ نظام و اوجب وجابات نام می برند به نوعی دنبال می شود.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما سال 88 با نگاهی موشکافانه با نگاه به قرائن و اسناد و اخبار بین المللی شاهدیم که سال 88 فتنه استکباری برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و به هیچ عنوان در محتوا و واقع بینی بحث انتخابات نبود زیرا افرادی که در نظام مسئولیت داشتند میدانستند که نظام انتخاباتی ایران به نحوی است که امکان تقلب در آن وجود ندارد .

 

لطفی بیان کرد: هر کسی فتنه 88 را محدود به انتخابات کند جفا در حق جمهوری اسلامی کرده است و در ادامه مسیر آن نیز شهادت تعدادی از افراد در این فتنه و آتش زدن مساجد و خیمه های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تضاد با آرمان های انقلاب اسلامی  نشان داد که این اقدامات ضد جمهوری اسلامی بود که حاصل آن یوم الله نهم دی بود.

 

وی افزود: حماسه نهم دی یک یادآوری و هشدار سنواتی به افرادی است که به دنبال توطئه جدید هستند که بدانند اگر نظام جمهوری اسلامی به خطر بیافتد جان خود را در این راه فدا می کنند و مردم دین و نظام را از هر چیزی بیشتر قبول دارند.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: ثبت مکتوب برنامه های استان ها و همچنین سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان برنامه ما برای بانک اطلاعاتی برنامه های کشوری و استانی است.

 

لطفی تصریح کرد:13 آبان روز نماد استکبار ستیزی به عنوان روز قانون است که مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی است که از آن به عنوان بارزترین ویژگی جمهوری اسلامی نام می بریم.

 

وی گفت:هر مسلمان و تابع قرآن و هرکسی که قائل به تبعیت از اصل ولایت فقیه است باید اصل استکبارستیزی را بپذیرد که علاوه بر 13 آبان هر لحظه ما باید به عنوان استکبارستیزی داشته باشیم.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: بیش از 51 درصد جمعیت ما زیر 30 سال هستند که نقش اساسی برای آینده دارند و برای ظهور و بروز و کسب بصیرت باید شاهد حضور آنها باشیم.

 

وی افزود: هرچند 13 آبان به عنوان روز دانش آموز نامیده می شود اما این روز به عنوان روز ملی « استکبارستیزی » است که تمامی مردم در آن حضور دارند.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد:امسال 13 آبان ویژگی خاصی دارد زیرا دستان چدنی و کینه توزی دیرینه استکبار برای جمهوری اسلامی و همچنین دستکش های مخملی اروپایی ها نشان از ادامه این خصومت ها در راستای جمهوری اسلامی است که ما همگی به صورت متمرکز این روز را با حضور خود گرامی می داریم.

 

لطفی گفت: شعار امسال یوم الله 13 آبان « غیرت انقلابی» است و هر انقلابی غیرتمند در یوم الله 13 آبان با مشت های گره کرده در راهپیمایی حضور خواهند داشت.

کد خبر 664183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha