اجرای متفاوت بامداد فلاحتی با حال و هوای عاشورایی

خبرگزاری شبستان: بیست‌وسومین «شب آواز ایرانی» با اجرای ۵ گروه در فضای غیر رقابتی و در حال‌وهوای عاشورایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بیست و سومین «شب آواز ایرانی» با حضور 5 گروه و در فضای غیر رقابتی شنبه 29 مهرماه در حوزه هنری برگزار شد. این مراسم در حال و هوایی عاشورایی و با اجرای قطعاتی به همین مناسبت روی صحنه رفت.این مراسم با اجرای آواز رسول رهو به همراه نادر فولادی نسب (نوازنده تار) آغاز شد. فولادی نسب در این برنامه با نوازندگی ساز شورانگیزش رهو را همراهی کرد.داریوش کاکاوند نیز به همراه نیما عیوضی (نوازنده سه‌تار( در بخش بعدی این مراسم به اجرای قطعاتی پرداختند.

 

در ادامه کاظم واعظی به همراه حسن جعفری‌تبار (نوازنده نی) که هر دو موسیقی را به صورت خودآموز فرا گرفته اند، قطعاتی را برای حضار اجرا کردند.مرتضی غزنوی همراه آرمان غزنوی (نوازنده تار) و رضا ایمان طلب (نوازنده تنبک)نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.در بخش پایانی این برنامه، بامداد فلاحتی خواننده آواز ایرانی به همراه نی مرتضی صنایعی، عود سیاوش اسماعیلی و دف مهدی نظام‌دوست به عنوان میهمان ویژه این برنامه در ایام عزاداری سالار شهیدان(ع) به اجرای قطعاتی متناسب با این ایام پرداختند.این برنامه ، همچون ماه‌های گذشته با اجرای عباس سجادی مجری تلویزیون و کارشناس ادبیات و موسیقی برگزار شد.در این مراسم شخصیت هایی همچون فریدون شهبازیان، علی‌اصغر شاه‌زیدی، فاضل جمشیدی و جمال الدین منبری حضور داشتند.

 

گفتنی‌است، برنامه شب آواز ایرانی به همت مركز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با هدف تجلیل از جایگاه هنر آوازخوانی، كشف و معرفی چهره‌های جدید شكل گرفته است و آخرین شنبه های هر ماه ساعت 18 در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می شود.

کد خبر 664312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha