برگزاری دوره تثبیت محفوظات جزهای ۲۹ و ۳۰ قرآن در شعبه لرزاده جامعه القرآن

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن استان تهران با بیان اینکه طی ماه آبان هفت کلاس آموزشی در شعبه لرزاده برگزار می شود، گفت: دوره تثبیت محفوظات ویژه جزهای ۲۹ و ۳۰ قرآن برای قرآن آموزان خردسال این شعبه برگزار می شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به کلاس ها و دوره های قرآنی شعبه لرزاده در آبان ماه گفت: این دوره ها ویژه خردسالان دختر و پسر می باشد.

وی با بیان اینکه طی ماه آبان هفت کلاس آموزشی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کلاس های روخوانی، روان خوانی و حفظ قرآن کریم ویژه دختران تا 11 سال و پسران تا 8 سال برگزار خواهد شد.

روحی با اشاره به استقبال بسیار خوب از این دوره ها در ماه آبان اظهار کرد: دوره تثبیت محفوظات ویژه جزهای 29 و 30 قرآن کریم بعد از اتمام ثبت نام و تکمیل ظرفیت برای قرآن آموزان خردسال این شعبه برگزار می شود.

یادآور می‌شود، شعبه لرزاده جامعة القرآن در میدان خراسان، خیابان خراسان، خیابان لرزاده، مسجدلرزاده قرار دارد، علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر  با شماره 33501743 تماس بگیرند.

کد خبر 664672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha