اجرای طرح نایب الزیاره از سوی شبکه افق/پوشش مراسم اربعین از سه استودیو

خبرگزاری شبستان: مدیر برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق با بیان اینکه این شبکه در سه استودیو مراسم اربعین را پوشش می دهد، گفت: در طرح نایب الزیاره افراد به صورت غیرحضوری نایب الزیاره کسانی هستند که امکان حضور در مسیر را ندارند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نشست خبری طرح نایب الشهید و موکب رسانه‌ای افق صبح امروز با حضور حسین عامریان، محسن ناجی و اسماعیل بهمن‌آبادی در خبرگزاری تسنیم پویا برگزار شد.

محسن ناجی، مدیر برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق در ادامه این نشست با بیان اینکه شبکه‌ افق بر اساس سیاست‌های کلی تصمیم گرفت امسال پوشش گسترده‌ای برای پیاده‌روی اربعین تدارک ببیند، گفت: در 2 سال گذشته پوشش شبکه افق در داخل مرزها و فقط یک گروه در طول مسیر بود.

وی با بیان اینکه امسال نیز جهت انتقال حال و هوای عزاداران پیاده بر روی سه نقطه متمرکز شدیم، خاطرنشان کرد: یک استودیوی تلویزیونی در داخل نجف، یک استودیوی دیگر در موکب صاحب الزمان در عمود 828 مسیر پیاده روی و یک استودیوی دیگر در کربلا برنامه‌های تلویزیونی اربعین شبکه افق را پوشش می دهند.

ناجی با بیان اینکه همچنین کسانی که نمی توانند در این راهپیمایی حضور فیزیکی داشته باشند طرح نایب الزیاره اجرا خواهد شد، اظهار کرد: افرادی که حضور فیزیکی ندارند از طریق ارتباط مجازی با یک نفر در طول مسیر می توانند آن زایر را نایب‌الزیاره خود کنند.

مدیر برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق با بیان اینکه این طرح به همراه طرح نایب‌الشهید و دوست اربعینی من از سوی شبکه افق پوشش داده خواهد شد، ادامه داد: در این طرح افراد به صورت غیرحضوری نایب الزیاره کسانی هستند که امکان حضور در مسیر را نداشته و این طرح به صورت گسترده بخش عمده ای از آنتن شبکه را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه شبکه افق در ایام اربعین به صورت گسترده‌تر نسبت به شبکه‌های دیگر شبکه تلویزیونی اربعین خواهد شد، افزود: همچنین در کنار پخش زنده از این سه مکان مستندها و میان برنامه های روز تولید را پخش خواهیم کرد.

ناجی با بیان اینکه تلاش می کنیم شبکه اطلاع رسانی اربعین از سوی شبکه افق ایجاد شود، گفت: برنامه های این راهپیمایی عظیم از 8 صبح تا 9 از 11 تا 12 ظهر و پنج تا 12 شب به صورت زنده پخش خواهد شد.

کد خبر 664955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha