کمک‌ ۳۵۰ میلیون تومانی اهالی شهرستان ری به راهپیمایی اربعین حسینی

خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرری گفت: کمک‌های مردمی شهرستان ری به پیاده روی اربعین حسینی به حدود ۳۵۰ میلیون تومان وجوهات نقدی و ۲۰ میلیون تومان طلاجات رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، محسن حسن‌پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرری، امروز در نخستین همایش مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرری که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)‌ برگزار شد، گفت: ستاد عتبات عالیات شهرستان ری به صورت امنایی و اجرایی اداره می‌شود.

وی افزود: رییس هیات امنای این ستاد بر عهده حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری است که حمایت ایشان از این ستاد جای بسی تقدیر و تشکر دارد چرا که بسیاری از کمک‌های مردمی از ستاد نماز جمعه دریافت شده است.

حسن‌پور در خصوص کمیته‌های تشکیل شده در این ستاد، اظهار داشت: در ستاد عتبات عالیات شهرری کمیته‌های فراوانی مانند کمیته هیات مذهبی و مادحین، فرهنگیان و دانش آموزی، اقشار، امور مساجد و بقاع متبرکه و ... تشکیل شد تا هر یک به صورت مجزا به وظیفه‌ای که از سوی ستاد معین شده بود عمل کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرری ادامه داد: مسؤولیت این کمیته‌ها برعهده اعضای هیات امنا است که شامل 35 نفر می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد، گفت: این ستاد فعالیت خود را از دی ماه سال گذشته آغاز کرد که در مرحله نخست حدود 26 میلیون کمک مردمی در ستاد نماز جمعه شهرستان جمع‌آوری شد و این کمک‌ها در شش ماهه نخست سال 96 حدود 350 میلیون تومان وجوهات نقدی و 20 میلیون تومان دیگر اختصاص به طلاجات اهدایی مردم دارد که جمع آوری شد.

حسن‌پور در پایان خاطر نشان کرد: این وجوهات تنها مختص به راهپیمایی اربعین حسینی دارد.

کد خبر 665098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha