مباحث سیاسی وارد پدافند غیرعامل نشود

خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: از ورود مباحث سیاسی به حوزه پدافند غیرعامل باید جلوگیری شود چراکه رفتارهای سیاسی باید در عرصه‌های سیاسی دنبال شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم ظهر امروز(۴آبان) در دیدار با رئیس پدافند غیرعامل کشور که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد،  با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی باید راه‌های نفوذ دشمنان را مسدود و در برابر آن ایستادگی کرد گفت: پدافند غیرعامل یک کار مدبرانه و مهم برای مقابله با دشمن است.

 

وی با بیان اینکه نیایداجازه دهیم دشمن توطئه‌ها و نقشه‌های خود را دنبال کند افزود: پدافند غیرعامل علاوه بر خود فرد، امنیت دیگران را نیز تضمین و جامعه را از تهدید حفظ می‌کند.

 

امام جمعه قم تصریح کرد: پدافند غیرعامل را یک حرکت پیشگیرانه و از قبل برنامه ریزی شده است، در حوزه تهدیدهای غیرطبیعی راهبردهای دشمن به خوبی قابل مشاهده است اما در حوزه پدافند غیرعامل با تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی مواجه هستیم.

 

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه داد:حوزه‌های اخلاقی، فرهنگی و فضای مجازی از حوزه‌های حساس و نیازمند به پدافند غیرعامل است که در این حوزه ها نیازمند عقل و تدبیر هستیم.

 

وی در ادامه امنیت  ایران در سطح منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از ورود مباحث سیاسی به حوزه پدافند غیرعامل جلوگیری شود چراکه رفتارهای سیاسی باید در عرصه‌های سیاسی دنبال شود .

کد خبر 665209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha