کارگروه های پدافند غیرعامل در ابرکوه اولویت بندی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد گفت: کارگروه های پدافند غیرعامل در شهرستان ابرکوه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های آن اولویت بندی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدصادق طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد امروز (4 آبان) هم زمان با فرارسیدن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و در نخستین نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان ابرکوه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه با حمایتها و تاکیدات مقام معظم رهبری و توجه ویژه ریاست محترم جمهور فعالیت های خوبی در حوزه پدافند غیرعامل انجام شده است و امروز نیازمند آموزش عمومی به مردم در این حوزه هستیم.

 

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان  یزد ادامه داد: در کنار اقدامات اجرایی و فعالیت هایی که در حوزه شورای پدافند غیرعامل استان انجام شده و کارهای خوبی که به همت فرمانداران پدر شوراهای پدافند غیرعامل شهرستان ها درحال انجام است، پرداختن به مباحث آموزشی و آگاه سازی مردم در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

طهماسبی افزود: ششم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری به نام هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نام گذاری شده است و در امسال برنامه های کمی و کیفی مناسبی در این حوزه در سطح استان و شهرستان ها برگزار می شود.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ابرکوه این شهرستان را یکی از قطب های کشاورزی استان دانست و خواستار راه اندازی و اولویت بندی کارگروه های هفت گانه آب و انرژی، جهادکشاورزی، بهداشت، سلامت و امداد و نجات، راه و شهرسازی و پشتیبانی خدمات شهری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و کارگروه دفاعی، امنیتی، انتظامی، سازماندهی و مشارکت مردمی شد.

کد خبر 665215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha