آیت الله ملک حسینی(ره) در مبارزه با اهل بدعت و فرقه های ظاله، سربازی خدوم بود

خبرگزاری شبستان: مرجع عالیقدر شیعه آیت الله ملک حسنی را فقیهی شجاع در عرصه های مختلف به خصوص در مبارزه با اهل بدعت و فرقه های ظاله دانست و گفت: ایشان سربازی خدوم برای مولای خود حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا العالمین له الفدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین کنگره ملی بزگداشت آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه)، نماینده فقید ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور مسئولان کشوری، استان های جنوب کشور، اساتید حوزه های علمیه، مسئولان استانی و شهرستانی در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج آغاز شد.

 

در همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی (رضوان الله تعالی علیه) پیام مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (مدظله الوارف) قرائت شد.

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»

قال الله الحکیم (يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ)

«اسلام علیکم و رحمه الله»

 

تجلیل و تکریم از وارثان علوم وحیانی و هادیان و رهبران دینی و عالمان و راویان عترت نبوی صلواه الله علیهم اجمعین، وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی می باشد.

 

شناساندن شخصیت هایی که نمونه اخلاق و صاحب مکارم و فضایل بوده اند برای نسل امروز که نیازمند الگوی زندگی ایمانی و با صداقت است، لازم و ضروری می باشد.

 

اگر جامعه به شاهراه سعادت، ترقی و کمال برسد باید در این مسیر به زوایای زندگی بزرگان، مجاهدان و انسان های پارسا و متقی آشنایی کامل داشته باشند و آنان را همیشه زنده و جاوید بدانند و مجاهدت های آنها را فراموش ننمایند.

 

یکی از این عالمان مجاهد و شخصیت های عظیم الشان که عمر پربرکت خود را در راه اعتلای کلمه الله و مبانی و معارف نورانی اسلام گذراند و با تحمل شداید و مشکلات توانست خدمات شایانی در راه رفاه، آسایش و دین داری مردم داشته باشد، مرحوم آیت الله آقای سیدکرامت الله ملک حسینی رضوان الله تعالی علیه بود.

 

ایشان از اعلام دین بود و خدمت گذاران صادق اسلام و مذهب حقه جعفری (علیه السلام) و مدافع و حامی واقعی از ولایت حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) بود.

 

فقیهی شجاع که در عرصه های مختلف به خصوص در مبارزه با اهل بدعت و فرقه های ظاله، سربازی خدوم برای مولای خود حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا العالمین له الفدا بود.

 

آن فقید سعید حقی بزرگ به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مردم شریف استان فارس داشت که باید با ادامه راه صحیح آن مرحوم، مقداری از حقوق و دیون خود را ادا نمایند.

 

حقیر یاد آن عالم عظیم الشان را گرامی داشته و از حوزه های علمیه و علمای اعلام می خواهم که روش صحیح ایشان را دنبال کنند.

 

به همه شرکت کنندگان در این همایش باشکوه و آقازاده فاضل و محترم ایشان جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدشرف الدین ملک حسینی عرض ادب و احترام دارم .  

 

انشالله تعالی از عنایات حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شریف بهره مند باشید.

دوم صفر المظفر 1439 هجری قمری، لطف الله صافی

کد خبر 665254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha