راهپیمایی ۱۳ آبان با ایمان و اعتقادات ملت ایران پیوند ناگسستنی دارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان گفت: ۱۳ آبان یک حرکت سمبلی، نمایشی، فرمایشی، شعاری و سوری نیست بلکه با ایمان و اعتقادات ملت ایران پیوند ناگسستنی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان امروز در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: امسال در حالی ملت ایران در 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی راهپیمایی می کنند که سرنوشت برجام مشخص نیست و با اظهارات گستاخانه ترامپ در هاله ای از ابهام قرار گرفته و با اما و اگر روبه رو است.

 

وی افزود: ترامپ و کنگره آمریکا نقض های گوناگون علیه برجام اعمال کردند و نیز برجام موشکی و حقوق بشر از ناحیه جبهه استکبار جهانی به گوش می رسد.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان امسال نسبت سالهای گذشته متفاوت است زیرا که خشم و انزجار ملت ایران از استکبار جهانی دو چندان شده، مردان و زنان به همراه دانش آموزان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳آبان آمادگی خودشان را در برابر هر گونه حرکت نابخردانه استکبارجهانی به رخ خواهند کشید.

 

سلیمانی عنوان کرد: 13 آبان خاص دانش آموزان نیست بلکه ملت ایران در راهپیمایی با پاسخ قاطع، جدی و استوار، مشت محکم بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 

وی افزود: اکنون که همنوایی برخی از کشورهای وابسته منطقه را با استکبارجهانی داریم وظیفه ما نسبت به حضور در راهپیمایی 13 آبان سنگین تر و حساس تر است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: 13 آبان یک حرکت سمبلی، نمایشی، فرمایشی، شعاری و سوری نیست بلکه با ایمان و اعتقادات ملت ایران گره خورده است.

 

کد خبر 665303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha