هدفمندی یارانه‌ها زمینه خودکفایی اقتصادی کشور را فراهم می آورد

استاندار آذربایجان غربی، هدفمندی یارانه‌ها را زمینه ساز پیشرفت اقتصادی جامعه عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح باعث خود کفایی در تمام بخش ها، مخصوصا اقتصاد کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان غربی، وحید جلال‌زاده، استاندار آذربایجان غربی، عصر گذشته(30آذر) در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار که در سالن اجتماعات اداره کل راه و ترابری این استان برگزار شد، با اشاره به اهداف عمرانی و فرهنگی دولت در آینده، گفت: با توجه به اینکه در آستانه اجرای برنامه پنجم و چشم‌انداز بیست ساله قرار داریم، باید با اتحاد گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم با اجرای بهینه طرح های پیشنهادی آینده روشنی را برای ایران رقم بزنیم.


وی حمل و نقل و راه‌های ارتباطی هر کشور را از مبانی توسعه آن کشور عنوان کرد و ادامه داد: در هر کشوری که شاهد توسعه اقتصاد آن کشور هستیم مولفه راه‌ها و حمل و نقل در آن کشور یک مولفه توسعه یافته است.


جلال‌زاده، تصریح کرد: استان آذربایجان غربی با دارا بودن یک‌هزار کیلومتر مرز و همسایگی با سه کشور خارجی یک موقعیت ویژه دارد و اگر به درستی در حوزه های مربوط فعالیت شود می تواند به یک بازوی مهم اقتصادی در کشور تبدیل شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: با گذشت سه روز از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها آرامش کامل در استان برقرار است و این نشان دهنده پشتیبانی مردم آذربایجان غربی از دولت وقت است.


پایان پیام/
 

کد خبر 6657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha