مردم تا به حال در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها کارنامه خوبی دارند

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اجرای صحیح قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: مردم تاکنون برای اجرای صحیح این قانون به خوبی عمل کرده‌اند و هوشیار بوده‌اند و تحت تأثیر رسانه‌های خارجی قرار نگرفته‌اند.

ولی اسماعیلی، نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی درباره اجرای صحیح قانون هدفمندکردن یارانه‌ها به خبرنگار شبستان گفت: در مرحله اول اجرا بهترین کمکی که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با اطلاعاتی که از ارگان‌های مختلف از خود مردم می‌گیرد، در اسرع وقت رسیدگی کنند و به آنها بپردازد.

وی اظهار داشت: قطعا هر قانونی که اجرایی شود مشکلاتی را بر سر راه خود دارد و اگر این قانون همانند قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گسترده باشد؛ قطعا برخی مشکلات پیش می‌آید که اگر به این مشکلات و دردها رسیدگی نشود منجر به دردهای دیگر و دردناک‌تری می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: دولت باید در اجرای این قانون بحث‌های حاشیه‌ای خودش را که حق قانونی‌اش است با طمانینه انجام دهد و تفریط و افراط نداشته باشد تا آسایش فکری به افکار عمومی از سوی دولت القا شود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر نقش مردم در اجرای صحیح این قانون گفت: وظیفه مردم این است که دولت را همراهی کنند و تا الان که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به خوبی عمل کرده‌اند و هوشیار بوده‌اند، تحت تأثیر رسانه‌های خارجی قرار نگرفته‌اند و انتظار داریم که این همراهی را در ابعاد دیگر اجرای این قانون ادامه دهند.

وی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر اقتصاد گفت: با توجه به صحبت‌های نمایندگان دولت، مردم نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشند. زیرا این‌گونه که برنامه‌ریزی شده است برای ذخیره کالاهای اساسی دولت اقدامات لازم را انجام داده است بنابراین جای هیچ‌ دغدغه‌ای برای مردم وجود ندارد.

اسماعیلی با بیان اینکه نمایندگان در جلسه غیرعلنی مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی مردم را با وزرا و معاونان و سخنگوی ستاد هدفمندکردن یارانه‌ها در میان گذاشته‌‌اند، گفت: قرار شد که مشکلات و دغدغه‌ها را نمایندگان دولت در جلسه ستاد هدفمندکردن یارانه‌ها که هر شب تشکیل می‌شود، مطرح کنند و آنها را حل و فصل کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وظیفه نظارتی مجلس برای اجرای صحیح این قانون یادآور شد: مجلس همگام با دولت حرکت می‌کند. ضمن اینکه بعد نظارتی‌اش را برای اجرای صحیح این قانون قوی می‌کند. مدام با نمایندگان دولت و وزرای مربوطه تشکیل جلسه خواهد داد تا نقاط قوت و ضعف این قانون را بررسی ‌کند و اگر مشکلی است با دولت در میان بگذارند.

پایان پیام/

کد خبر 6711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha