ایمنی را در رأس کارهایمان قرار دهیم

خبرگزاری شبستان: رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به حادثه پالایشگاه شهید تندگویان گفت: ایمنی در راس کارها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، زهرا صدراعظم نوری در تذکر پیش از دستور هفدمین جلسه شورا به حادثه پالایشگاه شهید تندگویان اشاره کرد و گفت: ایمنی باید در رأس کارها قرار گیرد چرا که عدم رعایت ایمنی باعث وقوع حوادثی نظیر پالایشگاه شهید تندگویان می شود.

 

رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به تذکر خود به صدا و سیما و عدم پخش تصویر شهردار تهران گفت: با گذشت حدود 2 ماه از تغییر و تحولات انجام شده در تهران شهردار پایتخت در صدا و سیما ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیان است.

 

نوری با بیان اینکه برنامه مستقلی از شهرداری تهران تاکنون در صدا و سیما منعکس نشده است، گفت: مردم در انتخابات شوراها حماسه آفریدند و به تغییر مدیریت شهری رای دادند اما گویا از سوی صدا و سیما این موضوع به رسمیت شناخته نشده است.

 

نوری با اشاره به حضور شهرداری تهران در اجلاس شهرداران جهان که در کره جنوبی برگزار شد، گفت: علیرغم ملاقات ها و تفاهمات انجام شده بین تهران و سئول و شهرداران جهان اما همچنان اخبار شهردار پایتخت توسط صدا و سیما پوشش داده نشده است و این در حالی است که صدا و سیما در شبکه های سراسری از جمله شبکه یک و 2 شهردار سابق تهران را به عنوان میهمان ویژه دعوت می کرد.

 

رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: اخیرا نیز همایش کلانشهرها در مشهد مقدس برگزار شد و از شهرداران مشهد، شیراز و تبریز گفته شد اما در خصوص شهردار تهران حرفی به میان نیامد.

 

نوری با بیان اینکه گویا از منظر صدا و سیما شهردار قبلی خودی و شهردار فعلی غیرخودی است، اظهار داشت: گویا صدا و سیما مدیریت شهری فعلی را همچنان رقیب جریان سیاسی خود می داند

کد خبر 665777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha