ارزش آفرینی برای محصولات داخلی نیازمند رعایت استانداردهای بین المللی است

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار ایلام، گفت: اگر می خواهیم بازار پایداری برای عرضه محصولات داخلی در کشورهای منطقه و جهان پیدا کنیم، باید روز به روز بر کیفیت تولید محصولات بیافزاییم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان، صبح امروز (۷ آبان) در جلسه اعضای کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت خدمات کالا، اظهار کرد: فعالیت در دنیای امروز با گذشته بسیار تفاوت پیدا کرده و مشتریان کالاهای مختلف به دنبال بهترین محصولات و در عین با قیمت مناسب هستند.

 

وی، تصریح کرد: شرکت های گوناگون همواره تلاش می کنند با خلاقیت و تنوع در کالاهای خود بازار وسیع تری را به خود اختصاص دهند و اگر می خواهیم از این قافله عقب نمانیم، باید در جهت رعایت رضایت مشتریان حرکت کنیم.

 

سرپرست معاونت عمرانی استاندار ایلام، ابراز کرد: با توجه به اینکه استان ایلام نیز در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارد و سالانه شاهد ورود شرکت های مختلف در رشته های فنی و مهندسی هستیم، باید ارتقا کیفیت را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند چراکه در صورت ملاک قرار ندادن این مهم دوام چندانی در بازار نخواهند داشت.

 

میرجعفریان، گفت: وجود مرز گسترده با عراق و نیاز این کشور به بازسازی خرابی های ناشی از جنگ های طولانی در این کشور فرصت بسیار تعیین کننده ای را در اختیار شرکت های ایرانی قرار داده تا بتوانند از این مزیت برای معرفی خود در بعد بین المللی استفاده کنند و در صورت کوتاهی سایر کشور ها گوی سبقت را از ما خواهند ربود.

 

مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این جلسه،  اظهار کرد: یکی از مشکلات استان در زمینه رعایت قوانین استاندارد در مسئله آسانسورهاست که متاسفانه همکاری چندانی از سوی نهادها و مردم صورت نمی گیرد و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی جبران خسارت های جانی و مالی آن متصور نیست.

 

مهناز همتی خواستار جدیت و نظارت بیشتر ارگان ها با سازمان استاندارد برای رعایت اصول قانونی در این حوزه شد.

کد خبر 665784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha