نام نویسی از کهگیلویه و بویراحمدی ها برای شرکت در آئین اربعین حسینی تا ۱۶ آبان

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آئین پیاده روی اربعین حسینی در این استان از اول شهریور سال جاری آغاز و تا ۱۶ آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 10 آبان ) در نشست هماهنگی ستاد اربعین استان، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت ها، ابزارهای لازم و خدمات بهینه به زائرین پیاده روی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و نجف اشرف توسط دستگاه های اجرایی انجام گرفت.

 

نیک اقبالی ادامه داد: 16 موکب به مدت 20 روز در مسیر تردد زائران شرکت کننده از استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین پیاده روی اربعین حسینی مستقر شدند.

 

وی یادآور شد: زمینه سازی برای استقبال از هشت هزار نفر فراهم است که پنج هزار نفر در مرز شلمچه و سه هزار نفر در نجف اشرف در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می شوند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پذیرایی زائرین از پنجم ماه صفر مصادف با سوم آبان ماه آغاز شده، گفت: با وجود کمبود امکانات در این استان اما برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی اهتمام جدی به عمل آمده است.

 

به گفته نیک اقبالی، سال گذشته ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 12 هزار نفر از مردم این استان را برای شرکت در آئین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آئین پیاده روی اربعین حسینی در این استان از اول شهریور سال جاری آغاز و تا 2 روز قبل از اربعین (16 آبان) ادامه دارد.

کد خبر 666543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha