ثبت جهانی یزد برای استان، مهمترین فرصت در جهت بالفعل کردن ظرفیت ها

خبرگزاری شبستان: استاندار سابق یزد با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: ثبت جهانی یزد برای استان، مهمترین فرصت در جهت بالفعل کردن ظرفیت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار سابق یزد امروز ( 13 آبان) در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد ضمن گرامیداشت 13 آبان گفت: نماد ظلم استکبار است که این روز منجر به انقلاب دوم شد و ملت ما برای دنیا اثبات کرد که در تمامی امور خدا را مد نظر دارد و در مسیر حق تعالی و پیروی از ائمه اطهار تلاش می کند.

 

وی افزود:  عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید در استان منتشر شده است اما خط دوم انتقال آب انجام لوله گذاری آن، بهره مندی 95 درصد روستاها از آب آشامیدنی آب، بهره گیری از پس آب، افزایش تولید برق به بیش از دو برابر به بیش از 11 هزار مگاوات، افزایش ظرفیت پهنای باند استان به بیش از هشت برابر، برخورداری 170 روستا از گاز، خط دوم راه آهن با 240 کیلومتر، بهره برداری جویشگر پارسی جو، ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری، صدرنشینی دانش آموزان استان برای 24 سال پیاپی، ثبت جهانی بافت تاریخی یزد، تدوین نقشه راه استان یزد از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ثبت جهانی یزد مهمترین فرصت برای استان و تنزل خوش نامی استان به عنوان بزرگترین تهدید است.

 

میرمحمدی بیان کرد:توجه خاص به امنیت و آرامش و جلب همراهی مردم و فروزش عشق و امید به عنوان راهبردی برای ما بوده که حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده آن است.

 

وی تصریح کرد:علاقمند بودم شاهد افتتاح کتابخانه مرکزی یزد و بهره برداری از دو بانده شدن جاده بافق باشم که محقق نشد اما امیدواریم با همکاری مسئولان استانی این امر محقق شود.

کد خبر 667150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha