جذب کودکان بازمانده از تحصیل اولویت اول دولت در سیستان و بلوچستان است

خبرگزاری شبستان: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جذب کودکان بازمانده از تحصیل و توجه به کودکان کار اولویت اول دولت در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز(14 آبان) در نشست صمیمی با اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کلام پرورش یافتگان در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاک و زلال بوده و است.

 

وی افزود: صدای بچه‌های کانون قشنگ‌ترین صدایی است که بر دل می نشیند و مخاطب خودش را جذب می کند.

 

استاندار استان با اشاره به اینکه صدای کودکان کانون بسان نماینده‌ صدای همه‌ حق داران و شهروندان است که بزرگ‌ترها را به فردایی پر از سعادت و عزت امیدوار می‌کند، گفت: کلام با عشق، زیبایی، مطالبه گری و توجه به حقوق شهروندان شما بر من تاثیر شگرف داشت.

 

هاشمی در ادامه افزود: همکلام شدن من با شما در ذهنم بذر زیبایی را کاشت که باید قدر آن را بدانم و بیشتر به فکر کودکان کار و کودکانی که در دورترین نقاط استان هستند، باشم.

 

وی جذب کودکان بازمانده از تحصیل اولویت اول دولت در سیستان و بلوچستان اعلام کرد و افزود: اکنون که شما به این زیبایی سخن می‌گویید، با تمام تلاشی که صورت گرفته، تعداد زیادی از هم سن و سال‌های شما هستند که هنوز نتوانسته‌اند به مدرسه بروند و خواندن و نوشتن یاد بگیرند و باید تلاش بیشتری انجام بدهیم تا دیگر بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

 

 

کد خبر 667294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha