اجرای موفقیت‌آمیز قانون هدفمندی یارانه‌ها‌ با مشارکت مردم امکان پذیر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، مشارکت مردم را رمز اصلی اجرای موفقیت‌آمیز قانون هدفمند کردن یارانه‌ها‌ عنوان کرد.

ایرج حسن زاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان گفت: تمام شرایط لازم در بخش‌های مختلف اعم از نظارتی، فعالیت تیم‌های نظارتی و ستادهای هدفمندی یارانه‌ها و بازرگانی برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در استان کردستان مهیا‌ست و در شهرستان‌های این استان نیز فرمانداری‌ها و ستادهای فرعی با برگزاری نشست‌های متنوع بر اجرای این قانون نظارت کامل دارند.

 

وی با اشاره به اینکه با آغاز مرحله نهایی اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و اعمال قیمت‌های جدید، مردم باید حداکثر مشارکت را با این طرح داشته باشند، اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که ‌اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها حرکتی مهم و اساسی در زمینه برقراری عدالت اجتماعی در سطح جامعه است.


معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، شجاعت و قدرت ریسک‌پذیری دولت عدالت‌ محور را تنها عامل اجرایی شدن این قانون ارزشمند در کشور عنوان کرد و افزود: اقدامات دولت، مراجع ذیصلاح، ستادها، همکاری رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و اطلاع‌رسانی به‌روز موجب شد که اجرای این قانون مهم و عادلانه با کمترین مشکل مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در کردستان در راستای اجرایی شدن این قانون هیچ مشکلی نخواهیم داشت، ادامه داد: فضای استان از 20 روز گذشته به همت مسئولان و مدیرانی استانی و شهرستانی برای اجرای این قانون ارزشمند آماده است و خوشبختانه با وجود کلید خوردن این طرح تا کنون با مشکل خاصی روبه رو نبوده‌ایم.

 
حسن‌زاده، آگاهی و اطمینان قلبی مردم ایران از دولت مردان و اهمیت و تأثیرات بسیار مثبت اجرای این قانون را از مهم‌ترین عوامل آرامش خاطر مردم با وجود دسیسه‌ها و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی در خدشه‌دار کردن اذهان مردم برشمرد و گفت: بار دیگر مردم ولایتمدار ایران با مشارکت و همگامی با دولت همچون گذشته دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام ساختند.

وی از برخورد شدید با متخلفان و سودجویان در استان خبرداد و یادآور شد: به منظور جلوگیری از هر نوع تخلف و سودجویی تا کنون بیش از 123 هزار بازرسی در سطح استان صورت گرفته و به طور جدی با متخلفان برخورد شده است.


پایان پیام/

کد خبر 6674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha